10 Temmuz 2012 Salı

Huuuuu Komşu Komşuuuuu Ben Geeellldiiiiimmm

Minicik ama sıcacık izleyici kitlem :) ŞŞöööyle geriye donup baktimda, yorumlarınızla renklenmiş yazıcıklarım. Devam etme kararı aldım şekerlerim.

Bu arada eski yazılarımdan hatırlarsınız süprizim var demiştim, "benim akıllı kocaaaamaann merhametli ogluma kardeş geliyor inş." ve oglum kardeşini cok seviyormuş, daha dün soyledi !!

Ben de onlari çoookkk seviyorum ciğerlerim benim.


Bir yazımda da bebeko guzel bir yorum yapmıştı, "insanlar plan yaparmış kaderde kıs kıs gulermiş" hatırladınız değil mi?

Evet ayneennn oyle oldu. Veeee sünnet düğünümüz seneye kaldı :) Artık abi kardeş bir arada olacaklar umarım.

6 yorum:

  1. Canım rabbim ikinci evladını da sağlıkla, huzurla, kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin ve iki evladını da kuzenleriyle birlikte:) analı babalı büyütesin inş. desene yakında şenlik olacak:)) bebiş hazırlıklarına başlayalım hehehe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cumlemizin inş.
      artık şenlik mi olur curcurna mııı uykusuz geceleeerr mi ben bilirimde bilmeyenlerde öğrenir yanii :)

      Sil
  2. Canım çok sevindim Rabbim sağılklı hayırlı uzun ömürlü evlatlar nasip etsin darısı benim başıma artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım allah razı olsun. arayı açınca zor oluyor benden söylemesi:) Küçük prense abilik yakışır!!!

      Sil
  3. Hadi hayırlısı inşallah rabbim tüm bebek isteyenlere, bebek bekleyenlere hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah.
    Hoşgeldin, iyi ettin. Arada resimlerini bekliyoruz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi dileklerin icin tesekkur ederim canim. Amin.

      Sil