25 Temmuz 2012 Çarşamba

RAMAZANDA TATİL

Ramazanda tatil nasıl olur?

5 yıldızlı otellerde tam pansiyon veya yarım pansiyon verilen hizmetler mevcut.


Son aylarım olduğu içinde malesef tutamıyorum oruç.  Ama eşim oruçlu, sanırım bu ona iyi bir tatil olacak! Bin bir çeşitten oluşan sahur ve iftar sofrası ohhhhhh missss valla…

Seferi olsa olmaz mı? Şaka şaka...

Eşimle birlikte olabileceğimiz saatler var tabii ama sanırım şöyle olacak;
Sabah kahvaltıdan sonra oğlumla havuza gider öğle yemeğine kadar “anne hadiiii anne hadiiiii havuzaaaa” diye diye sayesinde eğlenceli dakikalar geçirttirir bana.
Öğle yemeğimizi de yiyip tekrar deniz/havuz sefası yapacağız , sanırım bu arada 13-15 saatlerinde eşim uyanır, laptop ını açar, o sıcakta otelin içinden ayrılmaz, akşam olmadan odada buluşuruz, duşumuzu alıp hep beraber akşam yemeğine gideriz.
Eşim yeni açılmıştır, haklı olarak oturmak isteyecek sahura kadar.  Bizimde,  yemekten sonra deniz/havuz yorduğu için epey uykumuz gelmiş olacak ve cumburlop yatağa,,,
Eee şimdi bu tatil mi ?
Hep minik yakışıklımın peşine koşacağım, “ anne havuz” “anne deniz”” anne dalalım” “anne kayalım” “anne atlayalım” “anne nefesimi tutuyorum say”, vb. ))))
Ramazanda tatile gideniniz var mı? Ya da bana öneride bulunabilir misiniz? Nasıl eşimle oğlumla hep beraber vakit çakıştırabiliriz ki?
Akşam geç yatıp oğlumu uykusuz bıraksam, “Anneye bak anneye” derler mi acaba!
Yakında boyumu geçecek delikanlı ama puset götürmekte aklıma geldi, akşam uyursa animasyonlarda odaya kitlenmeyeyim.  (Benim canım yok mu)
Henuz gitmedim ama zannediyorum bu tatil, ramazanda ilk ve son tatilim olacak !!!

7 yorum:

  1. Hayırdır tatil ne zaman? Ramazan bitiyor yahu :)
    Puset iyi fikir gerçekten de :))
    "anne hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!" beratımın sözleri hala kulaklarımda çınlıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kaç yılı idi hatırlıyor musun? hadiiii anne hadiiiii, yemekle alakamız yok tabiii havuzda havuz!

      ya öğlenleri siesta yapmalı babamıza eşlik ederek ya da puset şart. ama ne kadar geç uyursa o kadar ii olur.

      amaaaan çok ta dert etmiyeyim 1 hafta yemek derdi yok sofra kur kaldır makine aç supür yatak bile toplamıcam ahahahhaaaaa oğlumla yuzer yuzer gelirim daha ne olsun.

      canım haftaya doktor randevularım ve SGK bildirimlerim var, onları halledersem inş. öbür hafta yolcudur abbas bağlasan durmaazzzz ollleeeyyy o laaa

      siz de gelin beko :) yatar uyursunuz ne guzel :PP

      Sil
    2. çok eski olmalı, yılı hatırlamıyorum ama, antalya'da mıydık ne şah inn'de. her tarafa da istifrağ etmişti berat, sabaha kadar o aibidik çocuk şarkıları ötmüş durmuştu.
      inşallah gönlüne göre, sağlıkla, huzurla, hep beraber eğleneceğiniz bir tatil olur.

      Sil
    3. inş. cnm sağolasın,
      ama istifrağ eden begümdü:) çarşaflar batmıştı zaten menekoyu daha hatırlamıyorum, derya ablamla havuzda yuzduruyorduk yağmur beratı, kadın vardı da o sayede gölgeye kaçabiliyordum.
      ayyy ne güzeldi yaaaa :(

      Sil
  2. nesi güzeldi ya? beko ve bana en berbat tatilimizdi herhalde:)) annee hadiii anne hadiii şimdi bile aklıma gelince sinirlerim bozuluyor heheheh:) sabahtan başlardı hadi diye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün babası hatırlattı, hadiii havuuu anne hadiiii
      derdi. ve 2 yaşındaymış.

      Sil
    2. 2 yaşında öyle diyordu heee, psikolojimi bozan yakınmalardan biridir herhalde :)

      Sil