13 Temmuz 2012 Cuma

Meşguldum Ben.


Oğlum Dedesine şaka yapıyor, Dedesi de Allah razı olsun karşılık veriyor, oğlum sevinirken Dedemizde maskaraları oldum diyor.











İşte bu misal benim 2 ufak kardeşim “Abla çoook yol katettin seni örnek alıyoruz” diyorlar. Sizi Keretalar sizi…


Kalabalık Aileyiz elh. Onumde bi suru ablam vardı, hiç iş yapmadım. Hevesimde olmadı, dantel orgu ilmik atmayı beceremezdim ,mutfagada girmedim hiiiç iştahımda olmadıJ 

Bir ufak kardeşim (ikiz gibiydik) iyi bilir,aşağıda resmi var kukuletalı olanı - kukuletası yoksa çirkin olanı-, makarna haşlamayı, yumurta kırmayı dahi bilmezdim. Yapmadım, görmedim bilmiyorum. 3 gün aç kalabilen biriydim ben.
Benim başka heyecanlarım vardı;
Oyunlarla meşguldum ben.
Bir ufağımla didişmekle meşguldum ben.
O Ufak kardeşim Beni yatağına alsın diye sırtını kaşımakla meşguldum.
O na Dövüş sanatı öğretmekle meşguldum.
Yatakta sınır çizgisi koymakla, eve çişe suya dahi uğramayan ben, oyuna dalıp geç kalınca yine kardeşimin arkasına sığınmakla meşguldum.
Geceleri korku filmleri izlerken bana eşlik etsin diye kardeşime tost yapmakla mesguldum.
Bas bas şarkı söylemekle, Yeni çıkan Kasetleri almakla meşguldum ben.
Salonun kaygan zemininde kaymakla meşguldum ben.
İnşaatlara girip tuğlalardan dekor yapmakla meşguldum.
Tepelerden kayıp çamurlarda çivi oynamakla meşguldum.
Prenses mağaralarına girip prensese ait! Kalıntıları!!! Toplamakla meşguldum.
Evin arkasındaki çimento fabrikasının kumlarının tepesine çıkıp "leylu fileylu" oynamakla meşguldum ben.
Yukarı mahallenin çocuklarından kaçmakla meşguldum.
Düşe kalka yara bere olan dizlerimdeki kabukları soymakla meşguldum ben.
Bacaklarıma Kollarıma dikiş attırmakla meşguldum ben.
Temizlik – İş- Hamarat-  maharetlerim yoktu benimJ
Meşguldum Ben. Heveslerim vardı benim,,,

8 yorum:

  1. Harika yazmissin masallah .. Dun fusundum bende sen hicbi kaliba sigmadin hep kendi kaliplarini olusturdun.bense verilen kaliplara hep uydum.. Kutal winur tanimadan hep kendin oldun hiic egilip bukulmedin zorluklarla mucadele edecek kadar cesurdun herzaman.. Ve benim yerime ogrenci islerini arayip ogrenci belgesi isteyen bitanecik halecigimdin... Kukuletali bilmis kardesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Zerrin Hanım, sen demi blogger oldun yaaa haberimiz yok, takip ediyorsun demek beni:)
      heee heeee eskidendiii kiizzz halimin "H"si yok artıkın:) çok yol katettim ufakliklar diyor ya beni örnek alıyorlarmış sizi gidi sizileeerrrr...

      Hehh bak şunu iyi demişsin "bilmiş kardeşin" evet o sendin:)

      Ayrıca ,resmini gorunce ömer ne kadar benziyormuş annesine anladım.

      Sil
  2. kukuletası yoksa çirkin olanı mı?:))) bence orada ikiniz de çirkinsiniz hahahah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de bebişlik fotolarin elimde canimmmm!!!

      Sil
  3. kardeşlerin arasına girmemek için "yazmasam mı acaba?" diye düşündüm. kendini ne kadar güzel anlatmışsın öyle, prenses tepelerini hatırlıyorum, diş macunu kutuları üzerine yazdığınız hikayeleri :) küçük kardeşine haylazlığınla örnek olmuşsun ama kendileri pek tercih etmemiş. çocuklarınızın annelerine fiziksel benzerliğinin yanında huy olarak da benzemesi, aslında sizin ne baskın karakterler olduğunuzu gösteriyor. buradan çıkarılacak ders şudur; (allahım, öyle bilirkişi modunda girdim ki, ansızın espri yaparsam saçmalamış olurum kesin)) hale'nin uçuruma arabasıyla tam gaz gitme ve tam kenarda frene basma hayalini hâlâ hatırlarım :)) bir de zerrin'in yeşilköy'deki 'evimizde' yarım yamalak seslendiği amcasını... -aaaaa...!

    selamlar ve sevgiler kuzum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacim, yorumuna cok sevindim cok guldum. Prenses tepelerimizdeki hikayeleri biz yazmadik onlar gercektiii bizanslilardan kalmaaa :)))
      hayalimi tamameeen unutmuşum ne kadar uzaklaşmişim eski benden daha iyi anladim,akşam eşime söyledim de iyi muhabbet oldu. hem hatirlattiğin için hem de yorumun için teşekkürler canim.

      Sil
  4. Bu resimler ne böyle, ne güzeller. Maşallah berakallah.
    O prenses tepesinde bizim de anılarımız var.
    Ben Hale ablama, Kebo da Zerrin ablama ne kadar çok benziyormuş meğer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyüyünce haylazlıklarına utanıyor insan, ben o kardeşimi çook yormuşum çok. o da beni yatağından iterdi valla bir gücü vardı milim kıpırdamaz beni iterdi:)
      haklarınzı helal edin kardeşlerimiz, amaaan bebekom sen sen ol uçuruma bi gazla gitme:)

      Sil