12 Temmuz 2012 Perşembe

Kizgın Kumlardan Serin Sulara...

Güzel bir kış sabahında dünyaya gozlerimi acmis olsam da yaz aylarını, sıcağı, denizi, Güneşi çoook seviyorum.

 
Kızgın kumlardan serin sulara; Sabah ufacik bir yerde kitlenen trafikten sonra gaza basıp uçmak gibi bişi ....
Bir de radyoda 2 favori şarkımın ard arda eşlik etmesi,
İşte favori şarkılarım: Grup Vitamin, Komedi Dans Üçlüsü tadında biri, Oğuzhan Uğur "Terbiyesizim"

İşte Asıl Favoriiimmmm; Zakkum
supppeerr 10numara ahtapotlar şarkısı.
Acayip Coşkulu, Acıklı, Seksi bir şarkı... dinlemiş miydiniz?
http://www.youtube.com/watch?v=2L_gbZPir0Q

8 yorum:

  1. Bu bahsettiğin şarkıların hiç birini bilmiyorum ne yazık ki :(
    İş yerinde de dinleyemiyorum daha da kötüsü.
    Benzetme çok hoş, kızgın kumlardan serin sulara atlar misali...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek lüksüm şekerim, yolda dinleyebiliyorum ben de yoksa ne mümkün.

      Sil
  2. bu iki şarkıyı da bilmiyorum, benim müzik dinleme lüksüm bile yok:)) gerçi sizin ikiniz gibi hiç böyle zevkim de olmamıştı ya..
    aynen öyle... benim de dalıp dalıp yüzesim, tüüüm yeğenlerimle su kayağından kayasım ve serineleyesim var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oohhooo şekerim neredeyse tum yegenlerin kendi başlarına kayıyorlar artık su kayagindan, sen kendine baska bahane bul:)

      Sil
    2. :))) sevdim bu yorumu, çok zekice

      Sil
    3. tabii tabiii hatırlatılır cnm, "sinan özen" sigaramın dumanı sen.....

      Sil
    4. teşekkür ederim bebekom, bana dedin dimi:)

      Sil
    5. evet sana dedim ablam.
      ayrıca da hatırlattığın iyi oldu keboya :D

      Sil