17 Temmuz 2012 Salı

YAŞASIN YEMEK YEMEK SONRA DA ALIŞ VERİŞ


Hafta sonu marinada kız kıza güzel bir kahvaltı yaptık kardeşimle. Kahvaltıdan  sonra olmazsa olmaz alış veriş.. Bakın neler aldık beraber,
Bu fujya elbiseye bayıldım. Resmini bulamadım ama lacivert çiçekli bir denim kapri pantolonla kombin yaptık.

Bu guzel elbisenin capcanlı kırmızısı ve mavisini aldık.
Üzerime beyaz ve sarı olmak üzere 2 adette gömlek aldık.
Bu şallardan rengarenk aldık ve şu terliklere bayıldım neon renklere bakın.

Ve tüm bu alış verişi yaptığımız mağazadan bir de bu guzel turuncu çantayı aldık.

Resmini bulamadım yakın olabilecek bir foto paylaşıyorum, aslında çok daha güzelini kardeşim aldı, nasıl?




2 yorum:

  1. İyi günlerde giy yepyeni cicilerini inşallah. Oh gardrobun bayram etti :))
    Ben çantaların renklerine de modellerine de bayıldım harikalar.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil