26 Temmuz 2012 Perşembe

BENİM CANIIIMMMM OĞLUM.

Benim güzel oğlum dün, Babaannesiyle mukabeleye gitmiş ve Fatiha suresini okuyup epey beğeni almış. Maşallah.
Ertesi günü mukabele, bahçesinde havuzu olan başka bir komşunun evinde,  Babaannesiyle mukabeleden sonra izin isteyip havuz sefası yapacaktı.
Dün Akşamda Büyük Yengemizde Ailece iftarda buluştuk.  Her sene iftara alır, farklı lezzetlerle ikramını yapar Allah razı olsun.
Gece ayrılırken sitenin bahçesindeki parka koşa koşa giden güzel oğlum, maalesef dizini park alanının etrafını çevirdiği briketlere yüzünü de yere çarptı. Ağzı burnu kum içinde kalmış, dizinde eti tamamen yırtılmıştı.
Havuz sefamız başlayamadan bitti.

Dönüş yolumuzda Babamız biraz hatta epey kızdı; “ Kocaman delikanlı oldun, karanlıkta koşarken dikkat etmiyorsun, atlıyorsun zıplıyorsun vs. vs…  O’ da üzüntüsünü böyle gösteriyordu.
Bence Burada formül "ilgi! olumlu İlgi! Her ne olursa olsun yanındayım! " Mesajını vermek.
Ben de şöyle yaklaştım oğluma: “Annecim kaza mı oldu, karanlıkta keşke daha dikkat etseydin, terliğin takıldı herhalde, geçecek annecim” 
Biraz rahatlamıştık ki, yarasının derin olduğunu fark ettiğim an üzüntüm arttı. Ve bu çocuklara kesinlikle yansıyor.
Sonuç olarak güzel oğlum eve gelmek istemedi, Babannesinde kalmayı seçti. Normal zamanda olsa üzülmezdim ama bu haldeyken içim acıdı.
Babası pansumanını yaparken bende saçlarını okşadım öptüm “seni seviyorum, yarın akşam görüşmek üzere” deyip odasından çıktım.
Ben oğlumu çok seviyorum. Kocamaaaan kocaman gözlerini, cesaretini, akılalmaz pratik cevaplarını, delikanlılığını, her şeye atlayıp zıplamasını, işine geldimi “Annecim, Babacım” demesini, ana oğul atışmalarımızı, koklaşıp sevişmelerimizi, haksızlığa tahammül edememesini, merhametini, kuş dudaklarını, top burnunu…
Seni çok seviyorum benim güzel yakışıklı ahlaklı uyumlu akıllı oğlum. Rabbim sana ve tüm evlatlarımıza hayırlı uzun sağlıklı başarılı ömürler nasip etsin. Sevdiklerinizle beraber inşallah. Bizimle beraber...
 Ps: Çocuklarla çok ilgim olmayan ben, başkalarının ya da uzak – yakın akraba çocuklarını kucaklayabiliyor, öpebiliyor,  şakalaşabiliyorken, içimde bir uhde ve dikkatimi de çekiyor epey zamandır oğlumun başını bir okşamazlar. Sevgi olmayınca zor tabii,, İçimden geldiği için yapıyorum, sevabı varsa kalsın olacaksa karşılığı benim komşu çocuklarına davrandığım gibi oğluma davranılsın bana yeter.

7 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız oğlunuza sevginizi.Benimde oğlum var 5 yaşında oda annaannesi ile mukabeleye gidiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Derya, ziyaretin ayrıca memnun etti beni.
    melek yavrularımız nasıl gururlandırıyorlar bizi :) maşaallah senin oglunada..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun kuzuna, oğlundan bu kadar sevgiyle bahsederken nazar değmemesi mümkün mü? bence her güzel bakışından sonra bir maşallah bile diyebilirsin. Rabbim yavrunu ve sonra tüüüüm yavruları nazardan, kötülüklerden, kazalardan, belalardan korusun inş.
    Başını okşamazlarsa okşamasın benim yeğenimin, ben okşarım da severim de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim:) zaten çocuklarda hissediyor başını okşamayanın daha yanından geçmiş değil :)
      okşa okşaa senin yerin tüm yeğenlerin için ayrı.

      Sil
  4. bi dee bi dee bu hamileler çok hassas oluyorlar herhalde:)) allah yardımcın olsun, gönlüne ferahlık versin inş.

    YanıtlaSil
  5. Peygamberimiz Hz. Muhammed (S.A.V): "Yetimlerin başını okşayınız." buyurmuştur. Demek ki, baş okşamak sadece öylesine bir sevgi göstergesi değil, aynı zamanda şefkatin, merhametin, gerçek sevginin sembolüdür.
    Yerim onu ben annesi, maşallah barekallah, çok güzel anlatmışsın.
    Sen bu kadar duygusal olma, merak etme o yaşlarda başının hoşlanmasını sevmiyor bile olabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok guzel yazmışsın bebekom, ellerine sağlık.
      ama akşam çook üzüldüm yaaa napiyim. evet çok duygusalım o da var daha neler geldi aklıma neler allah korusun.

      Sil