23 Temmuz 2012 Pazartesi

DİNLENME -ME- CE

Gecen hafta rahatsizlandigim icin 2 gun evde istirahate!!! Cekilmistim. Neme lazım bana dinlence, Ogluma  ve arkadaslarina gunde 10kez kapı acmaktan, Oglum yesin diye hepsine birden  kahvaltı ve ogle yemeği olmak uzere 2 posta sofra kurmaktan,o sofralari yukari cikarip asagi indirmekten,  ara ogunlerde ellerine muz, süt, armut  vb. ni vermekten de eksik kalmadim.

Bu arada yaz munasebetiyle teras katina ciktik, alt katı temizleyip kapattım guyaaa!

Daracik merdivenlerden iki canımla 10 (On) kez kapi acmaya iniyorum cikiyoruuum.  Bir damlacik canimlada cocuklarin duvardaki el izlerini siliyorum. Bu arada benim tek cocugum var!!!



İste boyle delirtmislerdi ki beniiii 

Sonunda patladim ; “bir daha gelmeyin kapiyi acmayacagim” diye diye  10 kez actigim kapiyi, sonunda zil caldigi halde asagiya inip acmadim. Neyseki anladilar onlarda pes ettilerJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder