11 Temmuz 2012 Çarşamba

Ü ŞE Nİ YO RUUM...

Sıcaklardan mıdır nedir hiiiçç bişi yapasım gelmiyor , akşam sadece zeytinyağlı barbunya yapabildim.
Kocacım da, 'barbunya çok guzelmiş' dedi, acaba guzel yapmışsın mı demek istedi yoksa bir dahakine aynı tezgahtan alalım mı demek istedi" anlayamadım!!!
Öğle arası yapmam gerekenler birikti de birikti,
Kuaföre gidip fon cektireyim diyorum , düşüncesinde bile yüzüme hhhooohhh sıcak üflüyor, ayaklarımın altı yanıyor,,

2saatte bir yürüyüş yapmam gerek ayaklarım şişiyor demeyeyim de sıcaktan genleştiler ayakkabı dar geliyorJ Avm ye ugrayabilsem ceyo dan, hem sağlıklı hem guzel ,sandalet - parmak arası ne uyarsa alacağım,
Yine burnumun dibi eczanemize borcum var gitmeden ödeyemiyorum sağ olsunlar bir ara gelirsiniz dediler de rahatım.
Bir çıksam dışarıya merkezi yerdeyiz hepsi bi arada ama işte gel gör ki üşeniyorum.
Beterin beteri vaaarr, şirketimizin bahçesinde bulunan atm ye bile gidemiyoruuummm.

2 yorum:

  1. Hamilelik ve sıcak böyle yapıyor adamı. Senin gene bahanen var hamilesin. Benim para bozdurmak için dışarı çıkmam gerekiyor ama ÜŞENİYORUM, çıkamadım halbuki 2 kat aşağımıza inip bozduracağım altı üstü.
    Sonra karşımda mutfak var, gidip çay koyacağım kendime ama ona bile ÜŞENİYORUMMMM :DD
    yani seninki çok normal bebişim, 2 canlısın ;)
    ama ya bismillah de, çık. halletmedikçe sırtında yük insanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy sagol yaaa icim acildi gercekten! ben de hep yarin yarin deyip duruyorum. evet bir ara şu yük dolu kamyonu boşaltmalı:)

      Sil