12 Temmuz 2012 Perşembe

Günaydın Günaydın Sanaaaa

Günaydın günaydın günaydıııınn sana....
Bir yaş küçük kardeşimle en sevdiğimiz çizgi flimlerden biriydi.
Hatırladınız değil mi evet "ama haksızlık bu öyle değil mi?" diye soran sevgili küçük Calimero
Azıcık Çok Saftı Yahuu :)

Belki iki ufak kardeşim (bize göre bizim ufaklarımız yoksa 30a merdiven dayadılar) hatırlamazlar hatta bilmeyebilirler bu çizgi filmi.

Keşke böyle saf temiz filmler yayınlansa canım oğlum da izlese isterim, yok Bakugan, Ben 10, abuk sabuk suratlı filmleri izleyeceğine.

Ninja kaplumbağalar aklıma geldi ama yeni versiyonları yayınlanıyor, Red Kit Lucky Luke var yine şu an yayınlananlardan.

Eskii çizgi filmlerden hatırladıklarınız var mı? 78-80 Kuşağının izleyebildiği 85 yılları gibi...

6 yorum:

  1. Ben çizgi filmi hatırlamasam da, "Ama bu haksızlık, öyle değil mi?" repliğini gayet iyi hatırlıyorum ve çizgi filmler gerçekten de keşke böyle güzel saf olsa, çocukluk zamanlarında çocukları azdıran çizgi filmler olacağına yaratıcılıklarını, hayalperestliklerini ve iç dünyalarına sevgi, güven, huzur ve barış getiren cinsten olsa.
    Şeker kız Candy, Georgia, taş devri, jetgiller... Soğuk kış günlerinde, ilkokuldan gelip de oturma odasına koşarak girip, yer sofrasında kahvaltı edip hep beraber izlediğimiz çizgi filmlerin tadı hala damağımda.
    Öyle güzel günleri yaşabilir inşallah tüm çocuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne guzel nasıl aklıma gelmedi şeker kız candy,lovel, terry aman allahım biz buna aşıktık :) taş devri jetgiller yine yayında cnm, aklıma gelmedi diğerleri cunku kız cizgi filmleri izlemiyoruz:)
      son paragrafında ne guzeeeldi yaaa şimdi biz çocuklarımıza o sıcak yuvayı vermeye çalışıyoruz işte:)

      Sil
  2. Profiline de bittim bu arada: "Evet insanlar değişirler." Kesinlikleeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm ne kadar doğru değil mi:)

      Sil
  3. ayy kızlar bensiz muhabbet mi dönüyor bakiim:) ben en çk şeker kız candy'i severdim, ah ahh... filmi yarıda bıraktılar, sevgilim aniden beni terk etmiş gibi hissediyorum hala sırf bu yüzden:))
    ayrıca 30'a merdiven dayamak mı? halee haanııım halee hanııım, siz daha 18 diyorken biz iki küçüük nasıl 30'a merdiven dayıyoruz bu hiç hoş olmamış?

    ben de çocukluğumdaki kış günlerinden birine dönecek olsak kardeşçek tv karşısına oturduğumuz günlere dönerdim. o günleri ve sizlerle birlikte olmayı çok özlüyorum. (bi kerecik de kumanda bende olsun ama!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerim çoookkk şekersin. yanlış yazmış olabilirim kuçuklerimiz 20sinde genç kızlar diyecektim. e ben de 25 mi idim bak hatırlamıyorum ahhh şu yalanlar:)

      hey gidi herkes ozluyor anne kucagi baba ocagi gibisi yok, inş. sizlerde bizlerde evlatlarimizla yaşariz o sıcak yuvalari.

      Sil