16 Temmuz 2012 Pazartesi

DOĞUM ÖNCESİ VE SONRASI İÇİN...

Ramazandı Bayramdı Okullardı derken epey sıkışacağa benzediğini düşündüm ve şimdiden listemi yapmaya karar verdim.

Doğum öncesi ve Doğum sonrası için neler aklıma gelmiş paylaşayım.

Anne için;
Gecelik takımı, en sateninden olsun,
Lohusa tacı, mavisi de olabilir.

Al basmasin diye al bir eşarp,
Kokoş terlikler olabilir, her küçük kızın hayali.

Emzirme sütyeni,  (bunların fotolarını koymama gerek yok:) )
Lohusa çamaşırı, 
en iyisinden ve dizlerin az üzerinden mideyi örtecek kadar bir korse,
Hijyenik ped,

Bebek için;

Hastane çıkışı,

Seba med şampuan

Abimiz emzik emdi kardeşi emmezse olmaz kauçuk bir 0+ emzik

Biberonlarımızı hazır edebilirim cam olmayanından, tuttukça ağırlaşıyor cunku,
Yeni doğan bezi,
Tulumlar,
Bodylar,,,

Ve ince ruhlu benden hevesli kardeşlerimin hastaneye gelecek misafirlerimize hatıra verilmek üzere şimdiden hazırlamış olduğu, sepet içerisinde lavanta keseleri,,,


İlk bebek olması durumunda bence her şey daha kolay, eskileri indir, ayıkla, yıka, ütüle (yatak kenarlıkları, korumaları vs.) kaldırdan ziyade listeni yapıyorsun alıyor geliyorsun

Gerçi bambusundan yatağına, alt temizleme tasından klozet kapağına, tırnak makasından saç fırçasına kadar her şey hazır , banyomuz için suyumuzu ölçecek termometremiz bile var…

Bunlarda aklınızda bulunsun, bir gün size de lazım olabilir.

Tecrübeli Hevesli arkadaşların da önerilerini bekliyorum.

4 yorum:

  1. Hadi Allah kolaylık versin inşallah. Liste bitmiş bakıyorum. Anne olmayanlar zor anlar valla ne kadar zormuş aman amannn :)) gözüm korktu şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözun korkmasın cnm, hevesle yapacağınıza inanıyorum hele ilk bebekte maskolar modokolar gezilmeyen yer bırakmıyorsun:) hoppalasından küvetine kadar zevkle heyecanla alıyorsun, listelemek çok iyi fikir.

      Sil
  2. doğum sonrası korse
    kullanımı hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa korse kullandim 40gun boyunca sabah giyip gece cikardim. herkese tavsiye ederim.

      Sil