10 Temmuz 2012 Salı

Yatak Odamda Savaş Var!!!

İşkence dolu,  sıcak ve sivrilerden uyuyamadığım 4 gece geçirdim.

"Kuzum sen hamilesin esmiyorsa vantilatör al" , "raid sineksavar işe yariyor" diyenini çok duydum,

"şekerim o bişi mi, benim evimde klima var ama çalıştıramiyoruz bi türlü,  sineksavarımda varr, kaşintiyi giderici stilex merhemimde var , camlarimda sinekliklerimde var" sizde de var mıı?
Yok yok tam komediyiz, eşim yatağın üstüne çıkmış tavandaki sivriyi yakalamaya çalışıyor, pis sivriler canım oğlumun minicik ayak parmağını bile yemişler, onun yerine eşimin minicik ! ayak parmağını yeselerdi ya çok kızdım. bir elimle onu kaşıyorum diğer elimle kendi bacağımı.
Savaşımızın sonucu sabah ezanını ettiğimiz gibi 3 de sivri yakalamış olduk ama biri var kiii ne zaman karşımıza çıktı dersiniz, sabah giyinmek için gardolabımın kapağını açtığımda gomlegimin kolunda duruyordu, zavallı sivri sonu cok aci olduJ) o da oğlumun minicik parmağını yemeseymiş hıhh.

6 yorum:

  1. Hehehe, bizde de aynı dert var; ama ne sinek kovacak halim ne de sinek yakalayacak bir kocam var:) Pikeyi başımıza çekip fosur fosuur uyumaya çalışıyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. ne guzel ben pikeyi kaç gecedir bulamadım yaaaa :) vallaa

    YanıtlaSil
  3. Sondaki sinek resmi harika olmuş :))
    Bizim de aynı dert Çanakkale'de başımızdaydı. Orda da hem camlarda sineklik, hem klima, hem de elde sineklik vardı ama nedense gece klimayı açmak aklımıza bile gelmemiş :D şimdi geldi aklıma :))) Sivri zeka olmak böyle bişey demek ki! :p
    Neyse gündüzleri de yapacak bişey yok, aldım elime sinekliği 15 adet karasineğin hayatına son verdim ohhhh.... Hayvan katliamı denebilir o derece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim, yorumun icin tesekkurler, klima ile ayni odada olmayinca sabaha kadar calissa bu sicaklarda fayda etmiyor, ama klima calisirken sivriler gelmiyor bunu biliyorum:)

      Sil
    2. biz evdeki klimayı çalıştırmayı dün akıl ettik de :D bu da senin sayende oldu tabi :D

      Sil