24 Temmuz 2012 Salı

MUTLU EVLİLİĞİN SIRRI!..

İngiliz ilişki uzmanı Susan Quilliam, mutlu evliliğin karşılıklı, iyi bir diyalogdan ve ne zaman susmasını bilmekten geçtiğini söyledi.
İşte Quilliam’a göre mutlu evliliğin püf noktaları:

- Tuvalet ve banyonun kapısını kilitle: Eşin senin en özelini bilmek zorunda değil. Her zaman ilk buluşmanızdaki gibi davran. İlk buluşmanızda, tuvaletin kapısını açık bırakmamıştın değil mi?
Evliliğinin ilk yılları utancından, içeriye ses gitmesin diye klozete oturduğu gibi sifonu çektiğini söyleyen bir arkadaşım vardı..

- Birliktelik hayati bir durum: Birlikteliği yapılması gerekenler listesinin en üstüne koy. Birliktelik, belki ilişkinin garantisi değil, ancak ilişkinin devam etmesi açısından gerekli.  
Biz , biri yolda 2 çocuklu Aileyiz!  cık cık cık çok ayıp...

- Dırdır çok tehlikeli: Eşin, eğer sinirli bir ruh halindeyse, susmasını bil.
İçimdekini söylemezsem çatlarım patlarım bir şekilde dırdır etmem lazım L

- Diyalogdan kaçma: Eğer bir şey kafana takılmışsa mutlaka bunu eşinle konuş.
Bekliyorum bekliyorum, başka bir zamanda ve sakince konuşmam lazım. Neredesin nerdeeee

 - Her zaman kendin ol.
:PPPPPPPP

- Her zaman ‘ben, ben’ deme.
Ben’e gelen sırayı mı kaçırdık  acaba :P

- Ona zaman ayırmaya özen göster.
İşten gelir gelmez tv kumandamız elinde kucağında yemek sehpada laptop, karşısına geçip ona vakit ayırmak için çabalıyorum. Asla ihmal etmem eşimi!!
- Onu asla maddi kaynak olarak görme.
:PPPPPPPP

2 yorum: