31 Temmuz 2012 Salı

İNSANLAR KENDİLERİNİ GÖRMÜYORLAR MI?



Hamileliğimin bu dönemlerinde almam gereken kilonun Doktorum, 7 ila 9 kilo arası olduğunu, Benimde gayet iyi olup minimum 9 maximum  11 kilo ile 9 ayımı tamamlayacağımı söyledi.
Mesai Arkadaşlarımdan  da Ailemden de hatta Komşularımdan dahi dışarıdan neredeyse belli olmayan bir hamilelik yaşadığımı söyleyenler de çok.


SİZCE NASIL?

Velhasıl, sadece 7 kilo almış iken üstelik hamile kaldığım kilomdan sadece 5 kilo fazlam olmasına, top gibi bir karnımın olmasına rağmen, bazı kişiler yüzlerinde KOCAMAAANNN hayret , şaşkınlık, inanamazlık ifadeleri ile  “oooo çok kilo almışsın, acayip şişmişsin” diyorlar!!!

Sorarım size;
“Kaç kilo ile hamile kaldınız?”
“Siz kaç kilo aldınız?”
“Siz toplamda kaç kilo ile doğuma gittiniz?”
“Hamileliğinizi toplam kaç kilo alarak tamamladınız?”

 Bu tepinme neden? Sen 10 kilo ile doğuma gittin mi acaba?

 İnsanlar neden olumsuz konuşurlar ki;


Benim karnımda bebek varken ki halim ile Senin normal halinin eşit olduğunun farkında mısın acaba?

Pekiiii, Hamileliğimi tamamlamak üzere olduğum şu kilodayken senin normal kilondan az olduğumun farkında mısın?

6 yorum:

  1. HAHAHAHA:)))))))))

    Muhteşem yazmışsın ablacığım, çekemeyenler çatlasın ve lütfen bu soruların cevabını versinler:))))

    Sen de hiiiç takma:)) Sana "şişmişsin" diyen hasedinden şiştiği için öyle diyordur, boooşveeer:)))

    Umarım mesaj yerine ulaşır da sana bakan gözler kendilerine bakıp durumun vehametini anlarlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, cevaplarini versinler yeter:)
      takmıyorum ama cevap vereyim de lüzumsuz konulara daha girmesinler istedim!

      Sil
  2. oooooooooooooo demek sana şişmişsin diyenler beni görse:)) yafrum ben 20-25 arası alıyorum zira boğazım durmuyr:)). aman rabbim sağlık sıhhat versin, kilo dediğin nedirki gider inşallah:)) kimse bana açlık dmeesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:D:D:D
    yani haleciğim sen de hiç kilo almasaydın bari 7 kiloyuda kilo aldım diye söylüyorsun ya:)) bak bana 20 dedin mi dolu dolu birşeye benziyor:))

    YanıtlaSil
  3. RABBİM sağlıklı bir şekilde doğurmayı nasip etsin
    takma sen onları
    önceki halini baz alarak şişmişsin diyorlardır belki de
    yoksa aldığın kilo çok çok normal bende 10 kilo ile tamamlamıştım hamileliğimi:)

    YanıtlaSil
  4. Sen hamile miydin? :p
    Valla ablacığım, Allah sağlıkla doyurmayı, kucağına almayı nasip etsin inşallah.
    Sen değil bebek alıyor kiloları şekercim ;) merak etme, aldığın da bişey olsa bari hıh!

    YanıtlaSil
  5. @skydream ziyaretin için teşekkür ederim canım, önce sağlık gerisi önemli değil tabii. şimdiki halinle 20-25 lere inanamıyorum aslında:) dal gibi nasıl oluyorsun sonra, varsa sırrı lohusadan sonra paylaşırsın artık:))

    @dilek Amin inşaallah. bence de 16 kg. a kadar normal. sen de az almışsın.

    @bebeko Amin cnm. yok yahuu bebekte 2700den fazla çıkmıyor:)

    YanıtlaSil