10 Temmuz 2012 Salı

Güzelim patiklerimiz


Dün aldığım hayırlı mesut bir haber ile birden  heveslendim, bebek hazrılıklarında neler olmalı göz atıyorum. bu arada tecrubesizliğimden kaynaklanan bir anımı paylaşayım.
2005 yılında oglumu beklerken ilk patilerini almak istedim ve chicco mağazamıza girdim, rengarek cıvıl cıvıl bebeğe ait ne varsa bebek için gerekli ne varsa hepsi vardı. kış bebeği olacağı için ayaklarına yeni doğan patiği aldım,  ozenle ve sabırsızlıkla sakladım. guzel oğlum dunyamıza hoşgeldi ustelik kilosuda 3000gr.ın epey altında olmasına rağmen minicik patikler ayaklarımıza olmadı. Allahım o kadar indim bindim koşturdum. Satıcıda yardımcı olsa bari , süs patik almışım oyuncak bebekler için olanından:) ailem gordugunde gulmuştü, nereden bilebilirdimki..

varsa hazırlıklarınız mother care , tavsiye ederim. Ürünleri kaliteli. Bir de aldığınız ürün çocuğunuzun bedenine tam oturuyor.

ÇOK HOŞ DEĞİL Mİ? Hani Mavisi bunun:)

2 yorum:

  1. harikaaaaaaaa, bayıldım, bu çok güzel amaaaaa. gerçekten hayran kaldım, tam prenseslik, bence mavi olmasa da prenslik de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sen de yasadiginda ilgi alanina girecek hepsi ve neler neler bulacaksin goreceksin:) bence de cok guzel...

      Sil