14 Şubat 2012 Salı

Merhametli oğlum...

Son 5 gündür artan bir mide rahatsızlığım var ve ilginçtir kola super iyi geliyor:) tabii bu hastalık ben de hal de bırakmıyor parmağımı kıpırdatamayacak haldeyim malesef bazı anlar özellikle...
Dün akşam yine içim yandı ama yerimden de kalkamıyorum, eşime kola getir lütfeeennn derken oğlum artık dayanamadı kolayı getirmiş ama bardaklar yukarıda olduğu için alamamış babasına şöyleee kızdı: Baba bardak alamadım anneme getirsene baksana ağlıyoooorrr annem hadiii babaaaaa"
canım yaaa aşkım ciğerparem beniim...

içeride canım eşim bana midem için zencefil karışımı hazırlıyor kola gibi koktu, içinde zencefil var demekki...
daha iyi olduğumda tarifini ressimlerle paylaşırım inş.

hoşçakalıınnnn...

5 yorum:

  1. Ah canım ablacığım,
    Çoook geçmiş olsun, Rabbim acil şifalar nasip etsin inş. sana...

    Berat'ımı da yerim ben, annesini mi düşünür, babasına mı seslenirmiş öyle:)Yesinler:)

    Bundan sonra canın bir şey istediğinde bana da söyleyebilirsin, aynı yakadayız ne de olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yeni yazı var mı diye bakıyordum. geçmiş olsun. Allah Şafi sıfatıyla şifa versin inşallah. Beratımı da merhametini de yerim yerim yavrum benim valla gözlerim doldu okurken.
      kolada zencefil varmış evet ben de duymuştum. inşallah şifa bulursun canım ablam benim

      Sil
  2. Tesekkur ederim kizlar. umuyorum gececek.

    YanıtlaSil
  3. halecim geçmiş olsun canım kendine dikkat et soğuk hiçbir şey yeme bende anne gibi başladım ama. Yani eğer geçmezse doktora git ihmal etme. ben de işteyim masamın üstü evrak dolu hepsi suratıma bakıyor cevap dilekçeleri yazılcak bekliyorlar ama ben napıyorum bloglara yorum yazıyorum hi hii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin cnm, doktora gittim ve mujdeyi verdi anlayacagin mide rahatsizligim malesef 3ay surecek ;) sanada kolay gelsin cnm.

      Sil