9 Şubat 2012 Perşembe

Yalnız kalan Ruhumun, acısı çook derindir!


Sabahları işe gelirken radyoda zevkle haberleri dinlerim nedense netten okuduğum haberleri unutuveriyorum.

Ve eve dönüş yolculuğumda yine zevkle ve kesinlikle, sırf annem seviyor diye, radyo alaturkayı açarım.
Bana; anaannemi, anaannemin evini, teyzemi hatırlatan ve beni, canım annemin sıcacık yuvasında yaşadığım çocukluk – gençlik günlerime götüren eskiii sanat müziklerini yarım yamalakta olsa eşlik ede ede dinlerim.

Geçen akşam ZARA’nın yorumladığı “sarmaşık gülleri” adlı şarkıyı dinlediğimde yine ANNEEMMM dedirtti bana. Ve bu cümlesi içimi acıttı:

“ Yalnız kalan ruhumun acısı çoook derindir”

Bit tık ile dinleyin lütfen çok içten geldi bana.




Canım ciğerim annem, bu kadar yaralı!

Yorgun!  hala hep fedakar.

Bir o kadar GÜÇLÜ! SOSYAL!  Gerçek İSTANBUL HANIMEFENDİSİ  muhteşem kadın.

Demekte zorlandığım buraya rahatça yazabildiğim "Seni çok seviyorum" anneciğim."

Annem ile ilgili bir yazım taslak olarak hazır, ileriki günlerde yayınlayabilirim.

4 yorum:

  1. Bu başlığı ilk okuduğumda "alla alla" dedim, ama devam edince o hissiyatı, o acının derinliğini öyle bir hissettim ki... :(
    Bu ne güzel bir tarif, bu ne güzel bir yaklaşım. Annemi tanıtan en güzel kelimeleri kullanmışsın canım ablam. Çok ince, çok derin, çok güzel bir yazı bu. Yürek sızlatan cinsten.
    Diğer yazını da merakla bekliyorum...

    Kuşluk vaktine andolsun,
    Karanlığı çöktüğü vakit geceye andolsun ki,
    Rabbin seni terk etmedi, sana darılmadı da.
    Muhakkak ki âhiret senin için dünyadan daha hayırlıdır.
    Şüphesiz, Rabbin sana verecek ve sen de hoşnut olacaksın.
    Seni yetim bulup da barındırmadı mı?
    Seni yolunu kaybetmiş olarak bulup da yola iletmedi mi?
    Seni ihtiyaç içinde bulup da zengin etmedi mi?
    Öyleyse sakın yetimi ezme!
    Sakın isteyeni azarlama!
    Rabbinin nimetine gelince; işte onu anlat. DUHA SURESİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebekom, Duha suresi ile bitirmen ne güzel olmuş biz ezberledik bunu anlamı ile tabii ,eşimde çok sever ve bu sureyi okuyan hocayı her dinlediğimde içim erir. masaüstümde kayıtlı muhakkak dinle cnm. teşekkür ederim.

      Sil
  2. Canım ablam, canım annem, canım ailem... Dünya üzerindeki en hassas, en duygusal, en güçlü ve fedakar, sevgi dolu kadınlar benim ailemde. Hepinizi çooooooook seviyorum.

    O şarkıyı çok severim, bir an yazıyı okurken annem söylermiş gibi geldi.. İçim cızz etti:) :)

    SİZİ SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  3. kızlar yorumlarınız icin tesekkurler, ne guzel yazmışım yahuuuu :)

    YanıtlaSil