6 Şubat 2012 Pazartesi

Başlıksız!

Sömestir tatilinin son 4günü izin alabildim. çok güzel planlarımız vardı malum kar-kış engel olduysa da kara doyduk:)

Bu tatilde beni yalnız bırakmayan yollarda zahmetle evime ulaşabilen kardeşlerime teşekkür ederim. Ayağınıza sağlık.

Bir önceki yazımda 14 Şubat hediyesi olarak telefon alacağımı yazmıştım ve meşhuurrr telefonum beklenenden önce geldi, güzel sürprizdi. "Sürpriz demişken akşam şaşırtıcı! beklemediğim! beklentisinden vazgeçmiş olduğum! sevinsem mi üzülsem mi ( yok ben üzülmeyeyim de) bir durum ile karşılaştım, puzzle gibi detaylar bir bir ortaya çıkacak o zaman paylaşacağım, umarım!"
Telefonuma güzel güzel ressimler çektim ama hepsi adım adım malesef pc ye aktarabilirsem paylaşmak istiyorum. Teknoloji düşmanı falan değilim ama ilgi - merak ve zaman gerekli.


Hayırlı haftalar diliyorum.

3 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun hediyen, darısı herkesin başına ;) iyi günlerde kullanıp, bloğuna bol bol resim atarsın inşallah telefonunla.
    tatil planlarınızın iptal olmasına üzüldüm ama olsun karda tatil yapmış olman da güzel.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm. 4 kısa gün idi ama çook uzun geldi bana:)

      Sil
  2. Telefonun hayırlı olsun:) İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil