3 Haziran 2015 Çarşamba

GURMAN OLDUM

İyi bir Gurme olma yolunda acayip lezzetler keşfettim,
değişik lezzet denemelerimizin yapımında ben, yamak pozisyonundaydım.
Ama değdi mi? Buyrun siz karar verin!

HAMSİKOLİ
Karazdenizliler bilirler, kayınvalidem de sıkça yapar , içerisinde sebze ve adından da anlaşılacağı gibi  hamsi  var. Herhalde emeğim geçtiği için çok lezzetliydi :)



HÜNKARBEĞENDİ YATAĞINDA BALIK
 Beşamel sosun közlenmiş patlıcan ile kavuşması sonucu ortaya çıkan lezzet


SOYA SOSLU PALAMUT
Tavuk değil Palamut, soya sosunda bekletip sebze ile sotelenince bir başka enfes lezzet oluverdi.
Burada yok ama pane harcına bulanıp kızartılmış balık da favorilerimdendi.



 FIRINDA YOĞURTLU MENEMEN
Sıcakta yoğurt kesmez mi? Hayır kesmedi - peynire dönüşmedi, en yakın hafta sonunda kahvaltıya yapmalı

FIRINDA SEBZELİ KUZU ETİ

Malzemeleri hazırlayıp bu lezzeti de tekrarlamalı!
Pişmesi uzun sürüyor fakat kesinlikle beklemeye değiyor!



PANE HARÇLI SEBZELİ PATLICAN KÖFTE
Ben 10 yıldır bir köfte tutturamıyorken Canım Eşim süper köfteler yapıyor...

MİDYE TORTOLLİNİ
tortollini resimdeki makarna çeşidi, biz bunu harika lezzetlerle buluşturduk.



VE ÇİKOLATA SOSLU KEK
Biz bu lezzeti biliyoruz demeyin bu çok değerli, çünkü bunu Ben yaptım :))

Tarif istemiyoruz çünkü Gurme ustası ben değilim Canım Eşimin ellerine sağlık bu müthiş lezzetler için.
Ben , Balık lezzetlerini ve fırında kuzu etini çok sevdim.

2 yorum:

  1. Merhaba,

    I think, Hale is not writing much now :) Last post was made in June!! By the way, Hale is one of my favorite characters from a TV show I used to love watching :)

    "EVET insanlar değişirler" - Yes, people do evolve but their basic character will remain same.

    YanıtlaSil