31 Temmuz 2014 Perşembe

BU HEYECAN BİZE BU YAZ YETER!




Herşey yaşandığında güzel,
Herşey yaşında güzel,
Herşey zamanında güzel.


Çocukluk çağlarımda, ilk gondola bindiğim gün, çığlık çığlığa "Durdurun" "İndirin" diye bağırarak hiç inmeden arkadaşlarımla tam 13 kez gondola bindiğimi hatırlıyorum. 
İşte heyecan - eğlence.



Yıllar sonra Luna Parkta eğlence, Pek keyifli pek bi heyecanlı
Luna Park eğlencemizin adrenalini bana fazla geldi.


Eşimle Balerinaya bindik. Balerina Teyze eskisi gibi hiç yaşlanmamış enerjisinden bir şey kaybetmemiş, döndükçe dönüyor, sadece dönmede değil dalgalanarak dönüyor, mide bulantısı baş dönmesi yan etkilerinin yanı sıra korkudan ölebilirim sandım. Sımsıkı tutunmaya çalışıyorum nafile, o kuvvet ile ağırlığım arttıkça Eşimi ezdim. O da sürekli "kalk Hale kalk Hale" nidalarında bulunsada o durumda bu imkansızdı.



Arkamızda da iki Bey , anlaşılan biri diğerinin aklına girmiş balerinaya binmek için ki, diğeri sürekli yanındakine kızıyor "ah ulan ahhh" "ah ulaan ahhhh…"

Bu heyecan bize bu yaz yeter.

1 yorum:

  1. farkında olmadan ne kadar da değişmişiz önceden olsa heyecanı seviyorduk şimdi ise ben hele gondola hiç binemiyorum

    YanıtlaSil