7 Ağustos 2012 Salı

"BABY SHOWER"

Kapı çaldığında bütün kızlar toplanmış, elleri kolları kocaman sürpriz paketlerle dolu gelmişlerdi. Tüm ailem sevdiklerimle bir aradaydık.
"Baby Shower" partisi sürprizi hazırlamışlar.  Partimiz kızlar arasında olması sebebiyle  çok da rahat geçti!!! 

Sürprizimiz “Bebek Bezi Pastası” ,


Bitecek diye yemeğe kıyamadığım acayip lezzetli “Hoş geldin Pastası”,



Yediğim en güzel fıstıklı - kakaolu pasta olmasının yanında birde şekline ayrıca hayran kaldım.
Vee birbirinden harika “Bebek Hediyeleri”,
Anne de unutulmamış; Rengine hayran kaldığım, loğusa sonrası için “Özel bir Gece Kıyafeti”!
Birbirinden renkli ve bir oda dolusu balonlarımızda ufaklıklarımızın eğlencesi oldu.


Fikrimizin sahibi süper organizatörlerimiz “K.K.” yeni adı ile “KEA”. VE "BEBEKO" yeni adı ile "BBKMYT"
Baby shower partimiz için yapılan tüm hazırlıklarda emeği geçen ve geçmeyen herkese teşekkür ederim.
Ellerinize yüreğinize sağlık kızlar.
Partimizin yanında sevgili Ailem, iftar menulerini hazırlayıp getirmiş; ana yemeğinden 1 koca tepsi böreği dahil vardı, elimi hiç bir şeye değdirtmediler, hamile olmak ne güzelmiş.
Yoksa o kadar kişiyi bir arada bu halimle ağarlayamazdım, misafir gibiydim. Harikaydı.

Ben de sadece ,  Ramazanın başından beri oğlumun isteyip de bir dilim dahi yemediği güllacı yaptım.
Hoş geldin pastamızın yanında güllacın lafı olamazdı.

2 yorum:

  1. Nayıııır Nolamaz!!! Benden önce yapmışsın ama olmuyor böyle :) aynı konuları da yazarsak ne yazacağım şimdi ben :p
    Allah sağlıkla doğurmayı ve kucağına almayı nasip etsin inşallah ablacım. Biz teşekkür ederiz her şey için, bizim için zevkti. Beratıma da hediye alın bak, çıngar çıkarmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya sen de mi yazacaktın,yaz guzelim senin blog farklı benim farklı. masanın resmini çekmemişiz keşke olsaydı,sende yok mu? amin cnm ins. boyle partileri tekrarlıyalım super oluyor:)

      Sil